Indlæser
Årsmøde 2022
Dato og tid
Mandag d. 21. marts 2022 kl. 19:00
Tilmeldingsfrist
Mandag d. 21. marts 2022 kl. 18:45
Sted
Rosengårdcentret,
Tulipanvej 2,
8600 Silkeborg
Rosengårdcentret
Tulipanvej 2
8600 Silkeborg
Årsmøde 2022
Arrangementsbeskrivelse
Kære medlemmer, nu er det igen tid til at holde årsmøde.Vi vil jo meget gerne se jer til et lettere traktement, men der er også mulighed for at deltage virtuelt via Teams.
Klik her for at deltage via Teams
Bemærk at du under billettype kan vælge specielle hensyn til bespisning.
- Vegetar
- Glutenfri
- Sukkerfri
Dagsorden
- Velkomst, valg af ordstyrer og referent
- Godkendelse af Årsberetning fra og med Juni 2021 til og med marts 2022.
- Godkendelse af Regnskab 2021
- Debat og godkendelse af beretning og regnskab
- Fremlæggelse af handlingsplan og indkomne forslag til aktiviteter April 2022-Marts 2023
- Fremlæggelse af Budget for 2022
- Godkendelse af handlingsplan og budget for 2022
- Valg af formand og 2 bestyrelsesmedlemmer
- Valg af suppleanter og udpegning af medlemmer til lokalafdelingens udvalg og arbejdsgrupper.
- Valg af revisor for regnskabsåret 2022
- Information om opstilling og procedure til valg af regionsrepræsentant i lokalafdelingsudvalget, hovedbestyrelsen og udvalg.
- Eventuelt
Tidsfrist for indkomne forslag 14. marts.
Valg til bestyrelsen, udvalg og arbejdsgrupper
Bestyrelsen, på valg:
- Formand: Ole Nørtoft, genopstiller
- Frivillig ansvarlig
- Medlem af Danske Handicap organisationers tilgængelighedsudvalg i Silkeborg.
-
Best.medlem: Suppleant Tina Pedersen, er trådt ind på Karin Ulnits plads. Stiller op.
-
Sociale arrangementer, Specielt Julebanko.
-
Fundraising, gevinster til Julebanko
-
-
Der er en plads ledig i bestyrelsen.
- Kurt Tollund
- Revisor
Bestyrelsen, Ikke på valg
- Mette Knudsen,
- Sociale arrangementer, Outdoor
- Kontakt til byrådsmedlem
- Medlem af DHF – Dansk Handikap Forbund
-
Carsten Bech,
-
IT-support
-
Medlem af Danske Handicap organisationers forretningsudvalg i Silkeborg
-
Medlem af Silkeborg Kommunes Handicapråd
-
-
Jette Nørregaard
-
Kasserer
-
Sociale arrangementer, Outdoor
-
-
Diana Bolin.
-
Ungekontakt
-
Sociale arrangementer – Klatreparken
-
- Lisbeth Wærum,
- Landsindsamling
- Trine Frøstrup,
- Udviklingskonsulent og FB- og nyhedsbrev input.
- Kim Strauss,
- Pårørende ansvarlig
Vel mødt.
Find vej til arrangementet
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >
Tilmelding til dette arrangement bliver håndteret med NemTilmeld.
Hvis du selv holder arrangementer, kan du prøve NemTilmeld's tilmeldingssystem for 0 kr. til dit næste arrangement.